PapPal: promjena konverzije valute

Prethodni PayPal postovi:

Kupovina na internetu putem PayPal servisa je u poslednja dva mjeseca mnoge neprijatno iznenadila zbog konačnih računa koji su prilično odstupali od originalne cijene. To se naročito primjeti ukoliko ste plaćali veće sume novca za određene proizvode ili usluge.

Šta se u stvari desilo? PayPal je u namjeri da “pomogne” svojim korisnicima uveo način obračuna konverzije valute ukoliko je plaćanje izvršeno za nešto što primarno nije u vašoj valuti. Znači, vaš PayPal nalog je vezan za npr. Bosnu i Hercegovinu te vam je zvanična valuta BAM dok sve što kupujete je u stranoj valuti npr. US $. Tu konverziju PayPal naplaćuje i to 10% (informacije od korisnika koji su već imali kupovine). Kako riješiti ovaj problem i vratiti obračun konverzije kao što je to bilo prije ove promjene?

Ukoliko kupujete putem Ebay, nakon kupovine sistem vam traži da se ulogujete na PayPal nalog:

PayPal-login

Nakon loga ključni je link Other Conversion Options:

PayPal-ConversionOptions1

Po defaultu je odabrana opcija onu koju vi ne želite zbog visokih vrijednosti konverzije.

Odaberite “Bill me in the currency listed on the seller’s invoice”.

PayPal-ConversionOptions3

Ovo je opcija koja je bila jedino moguća prije nego što je PayPal uveo mogućnost da on vrši proces konverzije.

Napomena

Ova promjena će biti zapamćena i svaka naredna kupovina će putem PayPal servisa imati kao rezultat obračun konverzije od strane MasterCard i VISA što je značajno povoljnije u odnosu na PayPal konverziju.

Trenutno ne vidim način kako ovu promjenu odraditi direktno iz PayPal naloga bez da morate prvo odraditi kupovinu.

Ugodna kupovina.

About Spaso Lazarevic

Spaso Lazarevic is Senior Software Developer working with Microsoft technologies. Leader of .NET User Group Bijeljina, speaker at Microsoft events, writter and blogger. Microsoft MVP for Visual C#.
This entry was posted in Payment and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to PapPal: promjena konverzije valute

  1. Jasenko says:

    Pozdrav Spaso, ovo sto si ti napravio je mnogo za sve one koji zele da se koriste sa PayPal sistemom placanja i naplate, i hvala ti mnogo na tome. Sve je ovo nama mnogo konfuzno ali s ovim blogom nadam se da ce biti mnogo jasnije mnogima, posebice onima koji ne poznaju engleski jezik. Naime ja sam registrovao se na PayPal i verifikovao Vizu iz zabave, zatim promjenio Vizu , uzeo sam BBI karticu iskljucivo namjenjenu za internet ili elektronsko placanje debit naravno, super ponuda od njih bez registracije ili zahtjeva, kupis karticu na salteru i vazi godinu dana 10KM.
    Medjutim danas mi musterija u radnji (imam internetklub) zeli da nesto joj pomognem da kupi preko Ebay i nemoze da poruci vise komada, a ima Paypal registrovan. Rekoh joj hajde kupi ostatak preko mog racuna. Ona mi regularno prebaci novac i ja odmah primim, ali tek onda vidim da je operativan tek za mjesec dana. Medjutim odem ja do banke i uplatim novi iznos na moju karticu rekoh da ona ne ceka sve to pa cu platiti svojom karticom. Kad kaze nije mi nije kartica u redu ( valjda sto je nisam dugo koristio) pa nesto ko nece , i posalje me na Resolution Center. i tamo ja karticu opet prijavim(istu) ali mi kaze da posaljem kao broj licne sa slikom i vozacke i pasoša radi. Zapravo na Begin a limitation review. I ovo je naime sto zelim da te pitam sta im to znaci i koji bi mogao biti moj ishod ovoga. Poslao sam i kopiju licne i vozacke pa cekam tu verifikaciju.Izvini na duzem tekstu nebih da te tusim ali mi ovo nije jasno znam da ce biti sve s vremenom ali eto kad si tu da me mallo uputis, hvala unaprijed Lijep pozdrav Jasenko

  2. Tomo says:

    Pozz

    imao sam ovo najmestito na paypalu kad sam imo racun otvoren na žiroracunu, sad kad sam prebavio na tekuci racun nemam to napravljeno, na paypalu su promjenili malo nacin placanja i nema vise toga da se klikne da se promjene valute. dali mi mozete reci dali ima gdje u opcijama paypala da se to namjesti?

    hvala

  3. star says:

    Direktna promjena iz PayPal naloga.
    My Account -> Profile -> My Money -> My preapproved payments -> Update -> See Available Funding Sources (or Set Available Funding Sources) -> Conversion Options (for card you’d like to change this option)-> Bill me in the currency listed on the seller’s invoice -> Submit

Leave a Reply

