Microsoft Community Contributor Award 2012 za LightSwitch

MCC-Award Certificate 2012-Spaso Lazarevic

Moje zanimanje za Visual Studio LightSwitch datira iz vremena dok je LightSwitch još bio u razvojnoj Beta 1 fazi kao prirodan nastavak mog rada u razvoju poslovnih aplikacija. LightSwitch se pokazao kao veoma obećavajuća platforma. Razvoj aplikacija u ovom razvojnom alatu u okviru Visual Studio me je toliko zainteresovao da sam počeo intezivno da pratim zvanični LightSwitch forum na kome su aktivni članovi razvojnog tima koji su učestvovali u kreiranju LightSwitch proizvoda ali i ostali članovi zajednice koji se aktivno bave razvojem aplikacija korišćenjem LightSwitch-a. I ja sam, u početku lagano, krenuo da dajem svoj doprinos pokušavajući da dam odgovore na pitanja koje su postavljali članovi zajednice koji koriste Visual Studio LightSwitch. To me toliko zaokupilo da sam ubrzo postao veoma aktivan na forumu ali i prilično uspješan u tome.

Činjenica da pomažem drugima koji koriste LightSwitch tehnologiju ali i brzi odgovor na moja rješenja koje sam davao na pitanja su mi dala još više snage da nastavim dalje u svom radu na edukaciji  drugih.

Kao kruna mog angažmana je današnji mail koji sam primio od Micosofta sa sadržinom:

Dear Contributor,

Congratulations! We’re pleased to inform you that your contributions to Microsoft online technical communities have been recognized with the Microsoft Community Contributor Award. 

The Microsoft Community Contributor Award is reserved for participants who have made notable contributions in Microsoft online community forums such as TechNet, MSDN and Answers.  The value of these resources is greatly enhanced by participants like you, who voluntarily contribute your time and energy to improve the online community experience for others.

Becoming a Microsoft Community Contributor Award recipient includes access to important benefits, such as complimentary resources to support you in your commitment to Microsoft online communities. To find out more about the Microsoft Community Contributor Award and to claim your recognition, please visit this site: http://www.microsoftcommunitycontributor.com/

Thank you for your commitment to Microsoft online technical communities and congratulations again!

Nestor Portillo
Director
Community & Online Support, Microsoft

Microsoft Community Contributor Award se dodeljuje svim onima koji su u prethodnom periodu imali veoma zapažen uticaj u radu Microsoft online foruma kao što su: TechNet, MSDN i Answers a to su činili u svoje slobodno vrijeme potpuno dobrovoljno i bez nadoknade. Ovo priznanje predlaže Microsft i razvojni tim koji je učestvovao u razvoju određene tehnologije (u mom slučaju Visual Studio LightSwitch) te time ovo priznanje za mene ima veliki značaj. Ujedno mi daje motiv i energiju da nastavim dalje sa svojim aktivnostima na pomaganju drugima kroz:

Pored činjenice da sam pomagao drugima, ja sam pronalaženjem rješenja i sam učio tako da je moja aktivnost imala obostranu korist kako za mene a tako i za ostale članove foruma.

Pored priznanja, od Microsofta se dobija 12 mjesečna besplatna pretplata na Microsoft Press E-Reference Library  kao veoma vrijedan izvor znanja kojeg čini preko 400 online knjiga izdatih od strane Microsoft Press-a. Ova vrijedna zbirka knjiga je postavljena na Safari Online Library.

MCC nagrada je do sada dodjeljena u čak 75 različitih zemalja širom svijeta.

Ukoliko želite da saznate više o ovom programu možete pronaći više informacija ovdje.

About Spaso Lazarevic

Spaso Lazarevic is Senior Software Developer working with Microsoft technologies. Leader of .NET User Group Bijeljina, speaker at Microsoft events, writter and blogger. Microsoft MVP for Visual C#.
This entry was posted in Award and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Microsoft Community Contributor Award 2012 za LightSwitch

  1. Cestitam! Potpuno zasluzeno🙂

  2. Cestitam, i zasluzeno.

  3. DejanL says:

    Svaka cast. Samo naprijed.

  4. zeljka says:

    congratulations!

  5. asimze says:

    Dragi Spaso, baš mi je drago što si dobio ovu nagradu i to veoma zasluženo. Pa da te zdravlje sačuva i da imaš vremena da nas obraduješ člancima kao do sada.

Leave a Reply

