PayPal primanje novca u BiH

paypal_logoKada sam prije dvije nedelje dobio zvanični mail od PayPal-a, na kome već izvesno vrijeme imam otvoren nalog, da je otvorena mogućnost i za nas u maloj zemlji na brdovitom Balkanu da možemo da primamo novac, ta činjenica me je strašno obradovala.

Naime, nedugo poslije te mogućnosti koju je dobila susjedna zemlja (Hrvatska), sada je moguće iz BiH ne samo plaćati sa PayPal naloga nego je moguće i primati uplate na PayPal nalog. Kada se uzme u obzir da je PayPal najveći međunarodni posrednik za sigurno online plaćanje i kada se zna da je eBay, vlasnik PayPal-a i  da sam PayPal ima više od 90 miliona aktivnih naloga, onda činjenica prelaska na “viši nivo” dobija na značaju. Spisak zemalja sa određenim mogućnostima vezanim za PayPal možete pogledati ovdje.

Otvaranje PayPal naloga i plaćanje

PayPal nalog je moguće otvoriti kao fizičko lice ili kao kompanija (firma). Prilikom unosa potrebnih podataka za fizičko lice, pored ličnih podataka moguće je odmah vezati nalog za jednu od platnih kartica VISA, Mastercard ili AMEX ali je to moguće učiniti i kasnije nakon kreiranja naloga. Prilikom vezivanja naloga za platnu karticu, potrebno je unijeti vrstu platne kartice, broj kartice, datum isteka i siguronosni 3-cifreni broj sa poleđine kartice.

image

Nakon vezivanja naloga za platnu karticu, PayPal inicira novčanu transakciju kojom se vrši skidanje novca ($1.95 USD) sa računa za koji je vezana kartica kako bi se uspješno završio proces verifikacije registracije kartice. U transakciji kojom se vrši skidanje novca se nalazi verifikacioni kod koji je potrebno unijeti na sajtu PayPal. Time je završen proces registracije platne kartice za nalog. Nakon par dana skinuta sredstva PayPal vraća preko nove transakcije.

Primanje finansijskih sredstava na PayPal nalog

Primati sredstava na račun je moguće ukoliko se nalog veže za VISA karticu sa kojom je moguće vršiti online transakcije (Internet). Ukoliko se vrši prodaja (primanje sredstava) na PayPal račun, postoje četiri različita tipa primanja sredstava:

  • kreiranja dugmadi kojim je moguće vršiti plaćanje na vlastitim Web stranicama (preko dugmati se pristupa PayPal okruženje za naplatu nakon čega se vrši vraćanje na stranice prodavca),
  • prodaja putem email-a (kreiranje fakture kojom se putem PayPal sajta vrši plaćanje)
  • ekspresnom prodajom preko PayPal-a
  • preko eBay

Sva sredstva koja primite preko PayPal su vezana za PayPal nalog. Da bi raspolagali sa novcem moguće su sledeće opcije:

  • automatski prenos sredstava na račun za koji je vezana kartica svakog prvog u mjesecu bez provizije
  • transfer novca na zahtjev na račun za koji je vezana kartica što traje od 5-7 radnih dana i 5$ kao provizija za transfer

Postoje određena ograničenja prilikom prenosa novca sa PayPal naloga na račun kartice kao što su 500€ na zahtjev na dnevnom nivou ili 10.000€ pri automatskom transferu. Takođe, ukoliko se vrši prodaja preko PayPal-a nije moguće raspolagati sredstvima prvih mjesec dana za nove korisnike kao garancija ali ako imate pozitivnu istoriju prodaje preko PayPal-a sredstva je moguće odmah primiti na zahtjev.

Veoma zgodna funkcionalnost koju pruža PayPal je SendMoney kojom je moguće samo navođenjem emaila primatelja poslati novac. Primatelj će nakon prijema maila morati otvoriti nalog na PayPal ako to već nema kako bi mogao raspolagati novcem.

Zaključak

Sa mogućnošću primanja sredstava na PayPal nalog otvaraju se mnoge mogućnosti prodaje informatičkih usluga na globalnom nivou na vrlo jednostavan i siguran način (naravno i ne samo informatičkih usluga).

Ono što je bitno naglasiti je da je prednost PayPal-a da se prilikom online kupovine ne izlažu vaši finansijski podaci kao što su broj kartice ili broj računa.  PayPal ne podržava konvertibilnu marku kao valuta za transakcije.

Blog Post: PayPal: otvaranje naloga Step-by-Step na mom blogu možete pogledati ovdje.

About Spaso Lazarevic

Spaso Lazarevic is Senior Software Developer working with Microsoft technologies. Leader of .NET User Group Bijeljina, speaker at Microsoft events, writter and blogger. Microsoft MVP for Visual C#.
This entry was posted in Payment and tagged . Bookmark the permalink.

122 Responses to PayPal primanje novca u BiH

  1. Dejan Ilic says:

    Dobar blog sa puno korisnih informacija, sve pohvale za autora.

  2. Zire says:

    Veoma jasno i informativno, Hvala Spaso🙂

  3. Rašo says:

    Korisne informacije Spaso, super ti je blog.

  4. eni says:

    odlican clanak! dosta informacija! sve pohvale!
    interesuje me da li mogu primati uplate na svoj paypal racun i koristiti ih za dalje placanjr ako nemam kartice?

    • Eni, to je jedino moguće ako se PayPal nalog veže za račun u USA.
      U svim ostalim slučajevima, potrebno je da je za PayPal nalog vezana platna kartica koja je opet vezana za račun u banci. I to je upravo put kojim je moguće dobiti sredstva na ovaj način.

  5. eni says:

    odlican clanak! dosta informacija! sve pohvale!
    interesuje me da li mogu primati uplate na svoj paypal racun i koristiti ih za dalje placanje ako nemam kartice?

  6. eni says:

    ok, hvala na brzom odgovoru!
    znaci nista bez kartice,
    a koje su ostale opcije za prijem uplata iz inostranstva?,
    npr ako hocu da prodajem nesto na svojoj internet stranici?

  7. Vladimir says:

    “U transakciji kojom se vrši skidanje novca se nalazi verifikacioni kod koji je potrebno unijeti na sajtu PayPal.”
    Molim Vas da mi kažete gde mogu pronaći taj verifikacioni kod. Na sajtu paypal piše da se obratim card issuer-u odnosno izdavaocu kartice-ali oni ništa ne znaju o tom kodu.
    Hvala unapred.
    Pohvale za blog
    Vladimir

    • Morate kontaktirati banku i organizacioni dio koji se bavi sa karticama i kartičarstvom (VISA kartice). Oni imaju mogućnost pregleda svih transakcija obavljenih vašom karticom. E, za potrebe aktiviranja PayPal računa, PayPal vam je poslao transakciju kojom se vrši skidanje sredstava sa vašeg računa. U toj transakciji u opisu transakcije postoji i karakteristični kod od par slova. Sadržaj poruke izgleda ovako: PP*6253CODE VISA.
      Zaključak: saznajte code od vašeg card issuer-a iz opisa transakcije i unesite ga gdje to PayPal očekuje.
      Pozdrav

  8. Milenko says:

    Mnogo korisnih informacija. Hvala puno za članak

  9. Milenko says:

    Zanima me samo da li moram imati devizni račun otvoren u banci, i deviznu VISA karticu, ili može platna kartica koju trenutno posjedujem na kojoj je novčani iznos u domaćoj valuti?

    • Ne, ne Milenko.
      Inače, kada imate platnu karticu, sa njom možete kupovati ili podizati novac na svim prihvatnim mjestima namjenjenim za tu vrstu kartice (Maestro/MASTERCARD, VISA…) kako u zemlji tako i u inostranstvu.
      Dakle, to isto važi za PayPal. Potrebno je da imate VISA karticu koja će biti vezana za vaš transakcioni račun u vašoj banci a vaš račun će biti vezan za domaću valutu.
      Sam PayPal radi sa karticom i vi ćete dobijati transakcije konvertovane u domaću valutu.
      Da skratim, ne morate imati devizni račun za ove potrebe iako su svi iznosi sa kojima se barata na PayPal u stranim valutama (dolari, evri…).
      Nadam se da sam pomogao.
      Pozdrav

      • Milenko says:

        Hvala puno. Planiram uskoro da otvorim PayPal nalog, pa mi je trebala ta informacija. Pozdrav

      • Milenko says:

        Na vasem Linkedin profilu sam vidio da radite za Novu Banku AD Banja Luka u kojoj i imam otvoren transakcioni racun povezan sa VISA Electrom karticom. Zanima me praksa Vase banke sa Google Adsense cekovima: koliko dugo se ceka na isplacivanje istih i do kog iznosa, da li je moguce automatski konvertovanje u domacu valutu i prebacivanje na racun i kolika je provizija. Molio bih ako je moguce da mi odgovorite na mail jer tema nije vezana za clanak. Unaprijed hvala

  10. tanja says:

    Otvorila sam Pay Pal nalog,verifikovala karticu i sad sam dobila poruku: Your withdrawal limit has now been lifted. You can now withdraw unlimited funds from your PayPal account.

    Please keep in mind that there is a minimum withdrawal amount.
    Molim za objasnjenje sta je to ustvari withdrawal fees.

    • Tanja, zamisli da si nešto prodala na netu i da si tom prodajom na PayPal dobila novac. Taj novac ti nije raspoloživ fizički dok ga ne prebaciš na svoju karticu (ako to želiš) ili možda želiš da ti novac ostane na PayPal nalogu. Dakle, da bi došla do novca imaš dvije opcije: 1. Da sačekaš početak narednog mjeseca kada besplatno se vrši od strane PayPal na račun na koji je vezana kartica. 2. Da tražiš transfer novca za šta se naplaćuje prozivija (Withdrawal Fees) kao što je u postu objašnjeno.

      Pozrdav

  11. Dejan says:

    vrlo korisne informacije mada me muce neke stvari. pod hitno moram otvoriti PP racun. potreban mi je iskljucivo za podizanje para. online kupovina me ne zanima. zivim u Srbiji a kao sto znas PP ne radi sa Srbijom. ono sto me zanima je:
    1. da li je moguce da mi drugar otvori PP racun u Banja Luci (sa svojim podacima) a ja da dizem pare u Srbiji?
    2. u kojoj banci u BL je najbolje otvoriti devizni racun u ove svrhe?
    3. da li bi mogao imati nekih problema sa PP zbog ove “seme”?
    4. imam otvoren racun na AlertPay. znas li mozda da li je moguca transakcija para sa PP na AP racun?
    unapred hvala na odgovorima!

    • Dejane,
      na žalost u Srbiji još ne funkcioniše PayPal pa to otežava posao.
      Dakle, sve zavisi šta primaš i od koga.
      1. Ako ti neka firma plaća za neke usluge, oni mogu SWIFT-om i u Srbiji da ti odrade transfer novca na tvoj devizni račun
      2. Ako su u pitanju PayPal uplate, onda u tom slučaju možeš da otvoriš u npr. Bijeljini (najbliža Srbiji🙂 ) u npr. Novoj Banci AD Banja Luka nerezidentni KM-ovski račun na tvoje ime (najbolje je da se sa Ličnim bankarom potvrdi potrebna dokumentacija) i da potom otvoriš VISA karticu. Sa njom možeš da raspolažeš tim novcem bilo gdje i da ti sredstava ležu na račun vezan za tu VISA karticu. E sad, ako su ta sredstva oporeziva, onda bi se trebalo javiti i u Poresku upravu itd. Ipak je najbolje malo se konsultovati sa bankom u kojoj to želiš ostvariti.
      Možda je malo komplikovano uključivanje trećeg lica.
      3. Da neko drugi prima ta devizna sredstva (postoji problem kako da to lice “pravda” ta sredstva) i da se putem EUROGIRO iz BiH šalje novac na Poštansku štedionicu u Srbiji (potrebno je da imaš otvoren devizni račun u PŠ).
      Nadam se da sam malo pomogao rasvjetljavanju problematike
      Spaso

  12. Dejan says:

    auuu, tek sad si me zbunio🙂
    vidi, vlasnik sam nekoliko sajtova na kojima drzim banere za koje mi tamo neke strane firme placaju ali samo putem PP. koristio sam PP jednog drugara ali je ta varijanta otpala zbog nekih tehnickih razloga. jednostavno moram naci neku soluciju da otvorim PP POD HITNO! pare se gomilaju🙂 cuo sam da se moze otvoriti u BiH ili HR i da se pare dizu u SR sa tom karticom. imam drugara koji bi odradio taj deo posla oko otvaranja deviznog racuna (zivi u BL). sve to otpada ako ne mogu pare dizati u SR. ne znaci mi nista sva ta muka. ne zanima me online kupovina nego samo da dizem pare sa PP. ako imas neki koristan savet… i da, znas li mozda nesto oko prebacivanja para sa PP na AP?

  13. Dejane,
    pa to je upravo opcija broj 2, zar ne. Otvoriš KM račun, otvoriš VISA karticu za taj račun (ako je Nova Banka u pitanju tražiš račun tipa 85), vežeš PayPal nalog za tu VISA karticu i to je to.
    Bez provizije na početku svakog mjeseca ti ležu pare sa PayPal na tvoj račun za koj je vezana kartica. Sa VISA karticom, možeš ili da kupjueš i u Srbiji ili da digneš novac na bankomatu (malo skuplja varijanta zbog provizije).
    Pozdrav

  14. Dejan says:

    e to mi treba!🙂 hvala ti puno na savetima i strpljenju.

  15. Стр. says:

    Интересује ме да ли се може пребацивати(уплаћивати) новац с картице из БиХ на Пејпал рачун?Хвала унапријед!

    • Preporučujem da pročitate moj drugi blog post na ovu temu.
      Nema potrebe da se novac “prebacuje” na PayPal nalog. Čim ste vezali PayPal nalog sa platnom karticom, vi RASPOLAŽETE sa svim novcem koji se nalazi na računu koji je vezan za vašu platnu karticu (tako možete nešto da kupujete online ili da taj novac prebacujete nekom drugom na njegov PayPal nalog). I to je to.
      Pozdrav

  16. Boki says:

    Na pocetku pohvale za blog.
    Imam nalog na PP, uradio sam 3 transakcije, ogranicen mi limit bio na 100 Eura. Sad mi ostalo jos oko 15 Eura da mogu da platim ali mi trazi verifikaciju Revolving kartice koju koristim (kreditna) i taj problem ne mogu da prevazidjem, fakticki mi PP blokirao karticu, nit mi odgovara u cemu je problem i kako da ga resim. Ako imate iskustva da mi pognete u ovom slucaju. Trazi mi PP jos neka dokumenta u vezi kartice da im dostavim a moja banka nema nikakvih dokumenata dodatnih.

  17. Emilio says:

    Spaso,
    Cestitam na odlicnom blogu.
    Iako je Vas poslednji odgovor iz septembra mjeseca 2011, nadam se da cete vidjeti moju poruku i po mogucnosti napisati odgovor.
    Imam PP nalog otvoren nekoliko godina i do sada sam ga koristio za kupovinu na internetu i za slanje novca (nalog je vezan za Master Card).
    Zelio bih imati i uslugu za prijem novca i pokusao sam prijaviti Electron Visa Card ali mi je registracija odbijena. (Hypo Alpe Adria Bank) … Da li je razlog sto sa Electron Visa kartice ne mogu da naplate inicijalnih $1.5 ili ta kartica nije namijenjena za transakcije preko interneta?
    Koju karticu bih morao imati za prijem novca preko PP?
    Pisao sam “mojoj” banci ali odgovor nisam dobio.
    Da li mozda moram imati Visa Revolving Card?
    Pored MC, i Visa Electron imam i Maestro!
    Uz srdacan pozdrav

    • Hvala za čestitke
      Za prijem novca, kako je meni poznato, potrebno je da je kartica VISA a ne Maestro/Mastercard. VISA Electron bi morala da radi. Znam mnogo slučajeva klijenata koji imaju samo VISA Electron i imaju mogućnost prijema sredstava. Ako niste pročitali, pogledaje i drugi post na mom sajtu vezanom za aktivaciju usluge primanja novca.
      Kada kažete da vam je registracija odbijena, na šta tačno mislite. Koju poruku dobijete u tom slučaju.

      • Emilio says:

        Spaso hvala Vam za odgovor.
        Nakon nekoliko telefonskih poziva Hypo banci DD. Mostar, konacno sam dobio njihov odgovor da Visa Electron kartica izdata od Hypo Banke ne moze da se koristi niti za
        PayPay niti za transakcije preko interneta. Predlozili su mi njihovu Visa Revolving karticu.
        Odlucio sam da promijenim banku i otvorim tekuci racun u Reifeisen banci jer njihova Visa Electron kartica “radi” za prijem novca preko PayPal.
        Pozdrav

  18. Selma says:

    Stvarno sve pohvale za ovaj blog🙂
    Mene zanima kada se paypal prebaciti ovu prvu transakciju na moj account koji sam otvorila na paypal. Juce sam ukucala broj svoje kartice, i danas sam otisla u banku da vidim je li stigao taj code, međutim zena mi je rekla da se nikakva transakcija nije obavila.
    I jos jedno pitanje, kada dobijem taj code, i kad verifikujem racun, je li moram pare sa svog racuna prebaciti na paypal ili ne moram. Mislila sam da nesto kupujem preko interneta🙂
    Hvala, pozzz!

  19. Hvala Selma za pohvale
    1. Nakon vezivanja naloga za platnu karticu, PayPal inicira novčanu transakciju kojom se vrši skidanje novca ($1.95 USD) sa računa. Dakle, napunite račun sa malo novca. Ovu transakciju PayPal čini ubrzo nakon procesa vezivanja platne kartice sa PayPal nalogoom (istog dana) ako ima sredstava na računu koji je vezan za karticu.
    2. Ne morate prebaciti novac na paypal. PayPal će sam koiristiti novac koji vi imate na vašem računu koji je opet vezan za taj paypal nalog.

  20. Emilio, sve zavisi kako banka konfiguriše karticu (VISA Electron koja ne radi sa PayPal). Oni su sigurno odabrali setup kojim nije moguće koristiti tu karticu za internet transakcije.
    Pozdrav

  21. Miloš says:

    Pozdrav, zanima me koja kartica mi treba da bez problema i kupujem saljem pare sa kartice online a da to nije credit/revolving kartica. Da li moze debitna i kakva?
    Negdje sam citao da postoje dvije vrste debitne kartice, i jedna je posebno za online kupovanje.
    Da li kad budem trazio karticu u banci treba nešto da naglasim?

    • Miloš says:

      I iz koje banke bi bilo najbolje da podignem karticu?

      • Na primjer, Nova Banka AD Banjaluka posjeduje VISA ELECTRON (vezana za račun tipa 85) koja se može vezati za PayPal i sa kojom možete kupovati ali i primati sredstva na istu.
        Siguran sam da i druge banke imaju karticu za iste namjene.
        Pozdrav

    • Najbolje je Miloše da pitaš u banci da li imaju debitnu karticu za korišćenje na internetu. Obično je to VISA ELECTRON kartica, mada ako ispratiš komentare možeš vidjeti da ni sve kartice ovog tipa nije moguće koristiti na netu.
      Za potrebe korišćenja kartice na netu ti ne proporučujem nikako ni jednu kreditnu karticu (ako baš ne moraš), nego debitnu koju možeš da dopunjavaš kada god tebi odgovara. Na ovaj način su ti sredstva sigurna od zloupotrebe (bar dio koji se nalazi na računu koji je vezan za tu karticu).

      Pozdrav

  22. Selma says:

    Cao, Imam opet jedno pitanje, kada paypay vrati 1.95 dolara, pošalje mi na paypal account, kako ja te pare mogu da vratim na svoj bankovni racun?🙂

  23. Nikola says:

    Pohvale za blog

    Iz Srbije sam a hteo bih da odradim ovu kombinaciju u Novoj banci RS, postoji li mogucnost da se ceo ovaj postupak koji si objasnio, zavrsi u toku jednog dana.
    I posto sam iz Srbije koju adresu treba da upisujem na PayPal nalog.

    Pozdrav

    • Zdravo Nikola
      Za PayPal je potrebna VISA kartica.
      Za izradu Kartice, tačnije otvaranje računa što prethodi izradi platne kartice pravila su drugačija za nerezidente (klijenti koji ne žive u BiH). U ovom slučaju je potrebno odraditi proceduru i dobijanja poreskog broja od poreske uprave Republike Srpske.
      Najbolje je kontaktirati banku za ove specifičnosti.
      Inače, predaja dokumenata za otvaranje računa i izradu kartica se može obaviti u jednom danu (potrebno je naknadno pokupiti izrađenu kartice nakon 10-tak dana) ali mi nije poznata procedura oko poreske uprave.
      Pozdrav

      • Nikola says:

        Hvala na odgovoru Spaso
        Procitao sam negde da je moguce uzeti neki “beli karton” koji dobijaju svi koji borave kratko u BIH i sa tim otvore racun, a potpisu neki papir u banci da sredstva ne podlezu poreskom sistemu BIH, ili tako nesto. Postoji li ta opcija?
        Hvala jos jednom

  24. Na žalost nisam upoznat sa detaljima o kojima govoriš Nikola.
    Ništa te ne košta da kontaktiraš banku u kojoj želiš da otvoriš račun.
    Čini mi se da je iznos koji se oporezuje za nerezidente prilično visok tako da za uobičajene potrebe ne bi trebalo da bude smetnja što se tiče oporezivanje klijenata od strane Poreske uprave i da se radi sve po zakonu (kako inače i treba da se radi).
    Konktaktiraj banku i raspitaj se o detaljima koji se tiču obaveze klijenata prema državi.
    Pozdrav

    • Nikola says:

      OK
      Pozdrav

      • Nikola, samo da objasnim zašto sam škrt na objašnjavanju.
        Naime, jedno vrijeme sam tvrdio jednu priču pa se ispostavilo da je za nerezidente drugačija. Zato je najbolje kontaktirati institucije koje će objasniti klijentima aktuelna “pravila igre”.
        Pozdrav

  25. Pitanje says:

    Pozdrav,

    Interesuje me da li ja mogu primati novac na moj PayPal nalog iako nisam dodao karticu. Pa da kasnije kad se nakupi odredjena kolicina novca, dodam karticu na PayPal nalog.

    • Da ne bih prepričavao evo opisa sa PayPal sajta:
      “As soon as you receive the payment, it goes into your PayPal balance. When you have a PayPal balance, you can either use those funds to send a payment or you can withdraw the funds. Log in to your account and click Withdraw to view your withdraw options”

      S druge strane, postoje dvije opcije da bi došli do novca:
      1. Withdraw payments to my Visa card issued in XYZ (XYZ=naziv države)
      2. Withdraw payments to my bank account in the U.S.

      Dakle, možete uraditi kako ste predložiti, neka se nakupi novca koliko želite a onda kada želite da podignete novac, onda vežete platnu karticu za PayPal nalog.

      Nadam se da sam vam pomogao sa odgovorom.
      Pozdrav

      • cio says:

        pozdrav za Vas,interesuje me jedna stvar..covjek hoce od mene da kupi auto i da plati preko pp,a pp zadrzava novac mjesec dana zbog sigurnosti kupca,pa me intereuje dali on moze da zabrani podizanje novca a zadrzi moj auto kod sebe,malo se plasim prevare jer sam mnogo puta na…bao..pozdrav i sve najbolje

      • Ono što je meni poznato, kada neko plati za neku uslugu preko PayPal, taj ne može više uticati na tu isplatu jer su pare otišle od njega i nalaze se kod PayPal. Ne vidim šta bi to moglo da se desi pa da PayPal vrati novac onome ko je uplatio. Dakle, moje je mišljenje ako vidiš da ti je uplatio preko PayPal, a vidiš odmah kada on to učini, taj novac je sigurno tvoj.
        S druge strane, treba obratiti pažnju na limit podizanja novca, kao i na proviziju od strane PayPal jer prenos novca nije besplatan.
        Po iskustvu ljudi, novac sa PayPal naloga na račun koji je vezan za platnu karticu leže par dana nakon prvog u mjesecu (eventualno se može čekati kraj narednog mjeseca a ne tekućeg mjeseca). Znači novac se čeka ili do kraja tekućeg mjeseca + par dana ili do kraja narednog mjeseca + par dana.
        Pozdrav

  26. Edib says:

    Pozzdrav
    Interesuje me dal ce pay pal obaviti transakciju od 1,95 Usd kasnije,tj u datom ternutku otvaranja
    acounta nisam imao istih na racunu,u roku 2 dana sam uplatio sredstva i sada ocekujem transakcijski kod..Posto je kraj mjeseca,pa kontam da nije zbog toga ,jer jos uvijek i nakon 2 dana
    nisam dobio taj kod …Na mojoj pocetnoj pay pal stranici nevidim nikakve pogreske oko prijave
    Visa kartice…
    Hvala unaprijed !!!

    • Nisam se susreo sa ovakvom sutuacijom te ne znam koliko paypal cesto pokusava verifikaciju ukoliko ne sredstava na racunu. Ukoliko se ne pojavi kod za koji dan (kod cete dobiti iskljucivo od banke) ponovo inicirajte proces verifikacije.
      Pozdrav

  27. Edib says:

    I da ..get verified treba tek da uradim kad dobijem kod banke ???

  28. Edib says:

    Pozz…Sve sam izgleda dobro uradio osim jednog, nocac koji sam primio mi je u statusu ( pending balance ) dok je onih 1,95 USD available balance..
    Gdje sam pogrijesio i kako to da ispravim..unaprijed Hvala !!!!

    • Bez brige, onih 1.95 će da se poništi doj ćete za primljeni novac malo pričekati (kraj mjeseca) u zavisnosti kada ste primili novac. Tada će novac leći na račun koji je vezan za karticu.
      Pozdrav

  29. Edib says:

    Da..A mogu li ja inicirati transakciju prije kraja mjeseca( kao da sam vidio tu opciju ali da se ta transakcija naplacuje dodatno) da legne na konto kartice…
    Dugo mi cekati vec sada kraj mjeseca😦

    • Da, ali to košta. Mada, nisam 100% siguran da li mora prvo proći automatski proces leganja para na račun.
      Najprije, bez opzira šta piše na vašem PayPal nalogu, provjerite stanje vašeg računa za koji je vezana vaša kartica. Ukoliko nema tih sredstava koje očekujete, pokušajte inicirate prebacivanje novca na račun (5$).
      Pozdrav

  30. Miroslav says:

    Odlican blog i odlicno pojasnjeno.
    Velika hvala na pojasnjenjima i utrosenom vremenu!

    Upravo sam otvorio nalog na PP, povezao karticu i jos treba da sacekam tu transakciju od $1.95 vezano za kod pa da zavrsim verifikaciju.

    Vidim da je bilo pomena oko poreza a to je ono sto mene upravo zanima.
    Naima PP cu uglavnom koristiti da primim novac od rodbine iz inostranstva.
    Znam da je to moguce uz wife transfer I manje troskove ali rodjak se bavi online biznisom te mu je jednostavnije poslati novac preko PP na kojem ga vec ima.

    E sad kad meni novac legne sa PP na karticni racun na opisu transakcije ce vjerovatno pisati nesto poput (PayPal transakcija itd).
    Dali sam ja duzan da tu transakciju prijavim poreskoj upravi I platim porez na iznos transakcije.

    Cuo sam neke spekulacije da ne moram ako u toku godine primim manje od 30 000KM tj ako ne ulazim u kategoriju sa extra prihodima.
    Znam da diaspora salje regularno novac gradjanima RS na devizne racune I nisam nikad cuo da je neko platio porez na to, medjutim takodje sam cuo da je to zato sto je novac poslan sa racuna fizikog lica (doticnog rodjaka) a u slucaju PP ta informacija ne postoji.
    Sta vise ja mogu u mjesec dana da par puta primim novac na PP pa sve zajedno prebacim na karticu.

    Znam da je ovo pitanje iz domena poreske uprave ali bih iskreno zamolio za odgovor ako ste u toku sa ovom problematikom posto vec duze vremena posjedujete PP nalog.

    Srdacan pozdrav I unaprijed zahvalan,
    Miroslav, Banja Luka

  31. Miroslav says:

    Neko zna odgovor?
    Please!

  32. Miroslave, jedini logičan i ispravan put je da pitate poresku upravu.
    Pozdrav

  33. Miroslav says:

    Slazem se.
    Hvala puno i Pozdrav!

  34. goran says:

    pozdrav,drago mi je da neko ima strucan da odgovori na pitanja o pay pal,pitanje vidim pominjete da se moze skinut novac na karticu a bez provizije,posto imam malu sumu,11.95$ ja bih volio da mi objasnite kako,meni je verifikovana kartica,al te pare nisu same legle na moj racun,gdje postoji ta opcija da aktiviram da mi svaki mjesec legne novaca na racun,naravno ako ga imam,hvala

  35. Zdravo Gorane
    Nema potrebe ništa da radite. Novac ce vam u najboljem slucaju preci na racun za koji je vezana platna kartica pocetkom narednog mjeseca a u najgorem slucaju za dva mjeseca. Pravilo je da kada vam jednom prede novac na racun onda svaki naredni put se to dešava pocetkom narednog mjeseca.
    Za prvo automatsko prebacivanje ne mogu da shvatim pravila ali znam za jedan skorašnji slucaj kada je novac prešao odmah narednog mjeseca (znaci ceka se max 31 dan).

    Pozdrav

  36. David says:

    Čekao Visu Electron 21 dan i sad na ovom flajeru koji sam dobio uz Visu Electron vidim da postoji i Visa Electron za internet plaćanje.

    Da li ću moći sa ovom običnom Visom Electron primati novaz na svoj račun i podizati s računa ??

    Pozdrav

    • Izvinjavam se na zakašnjelom odgovoru.

      Sa aspekta VISA radi se o istoj kartici, s tim što je VISA Electron za internet placanje charged kartica. Tacnije, vezana je za poseban transakcioni racun koji vi punite sa onoliko sredstava sa koliko želite. Klasicna Visa Electron kartica (ne internet) je obicno vezana za trans. racun na koji npr. primate platu (ova implementacija zavisi i od banke) pa vam je u tom slucaju izložen racun na kome imate sva vaša sredstva što baš i nije dobra opcija. Ukoliko vežete karticu za PayPal onda vam generalno nije bitno koja je situacija u pitanju (tj. koji racun) jer se ne izlaže direktno vaš racun prilikom placanja nego paypal nalog.

      Što se tiče podizanja novca, sve zavisi od banke do banke. Npr. Nova Banka dozvoljava podizanje novca na ATM ali ne i na šalteru.

      Pozdrav

  37. zoran says:

    Poz mene interesuje kad paypal prebaci novac na moj bankovni racun ili ga ja prebacim koliko vremena treba da se novac nadje na bankovnom racunu da bi ga ja mogao podici ,1 februara je automatski prebacen novac sa paypala a danas je 4 i jos uvjek kad odem na ATM ili salter novac nije tu pa mi to nikako nije jasno mada kad pogledam na paypalu sve je uredno

    • Kada vam Paypal prebaci sredstva na račun (prvog u mjesecu), obično sa novcem možete raspolagati nakon par dana, nema pravila, 2-4 dana. Ukoliko ne budete vidjeli svoja sredstva na računu nakon par dana, kontaktirajte banku.

      • zoran says:

        Ok hvala na odgovoru jer sam se vec zabrinuo gdje mi je novac zasto ga nema na ATM,cim podignem ga placam piće tebi i Radonji

  38. natasa says:

    Postovani,molim za odgovor.Otvorila sam paypal nalog prije izvjesnog vremena,nisam ga verifikovala jer sam verifikaciju odlucila napraviti kad postignem odredjenu sumu na pp nalogu.Medjutim, prije dva dana jedna stranica mi je uplatila neki iznos,dobila sam mail od te stranice (poslat preko PayPala) da je uplata izvrsena,ali na mom racunu i dalje stoji 0.Zbog cega je tako?To mi je prva uplata pa ne znam sta dalje? Unaprijed hvala.

  39. Maxy21 says:

    Interesuje me da li mogu da spojim Paypal sa Nova Banka Banja Luka? Konkretno da li mogu nakon verifikacije i ostalog, da podizem taj novac (znaci sa Paypala da saljem na Novu Banku, pa da podizem kod njih) ? Hvala unapred.

    • Da, možete prvovjereno.

      • Maxy21 says:

        Hvala na odgovoru, ipak mi je Nova Banka najbliza i najvise nju koristim za sve uplate i td. Gore u komentarima sam procitala sto ste napisali : Nova Banka dozvoljava podizanje novca na ATM ali ne i na šalteru. A sta da uradim ako u blizini nemam bankomat? Mjesto je malo🙂 najblizi bankomat je udaljen 40 + km , da li postoji opcija da podizem novac u banci sa Visa Electron kartice? Hvala jos jednom.

      • Ta napomena važi ukoliko prilikom izbora računa odaberete tip 85.To je račun kojo će biti vezan za Visa Electron a njegova je prednost što vam je izloženo onoliko novca koliko ste ga položili na istom. Drugi račun je tip 81 i to je transakcioni račun za koji je npr. vezana vaša plata. Za njega ne podtoje ograničenja.
        U svakom slučaju se dodatno raspitajte kod klijent menadžera o vašim potrebama za način korisćenja kartice i računa.

        Veliki pozdrav

  40. Nana says:

    postovani vidim da je blog odlican….takodje sam jedna od pocetnica na pp, naime otvoren mi je nalog u Novoj banci i sve je kako mi izgleda ok i verifikacija i cetfvorocifreni kod…..
    E sad obzirom da mi trebaju uplate lagano pristizati koji je sledeci korak?? Verujem da je banalan odgovor ali da pitam za savet.
    Moj proizvod koji prodajem kosta toliko i toliko + shipping. Osoba koja je kupila treba takodje da ima pp account? Njoj treba moj mail, unese cifru uradi click i to je to ili ja trebam nesto da izdajem??
    Takodje jasno mi je da cu ja te novce videti tek od 1 og u mesecu, ako je sad 26.2. znaci za 2 dana ili tek 26.3. ? Kad ja njih mogu podici i kad ih mogu koristiti za dalju kupovinu? Hvala unapred

    • Hvala na čestitkama. Da bi neko nešto platio preko PP mora da ima PP nalog i to je njihov problem. Na PP postoji mogućnost kreiranja dugmeta sa logom PP i sa mogućnošću definisanja cijene proizvoda i slično (ne znam detalje jer nisam koristio ali sam čitao na PP o tome, čak i pisao o tome na svom blog postu). Po prethodnom iskustvu korisnika sa kojima sam skoro imao kontakt, prvi u narednom jesecu + par dana. Sa novcem možete raspolagati tek kada PP prebaci novac na vaš račun za koji je vezana platna kartica koja je opet vezana za PP nalog.Čim novac legne na račun, možete raspolagati sa njim na bilo koji način (koristite kartice ili vršiti kupovinu preko PP naloga). I sam sam se iznenadio kada sam ustanovio da ne možete izvršiti plaćanje preko PP ako imate sredstava na PP nalogu, nego moraju sredstva biti prebačena na račun automatikom od strane PP (osim ako ste nestrpljivi ali je tada potebno plaćati određenu proviziju.)
      Prebacivanje novca teba da bude narednog prvo, ali prvi put kada se to dešava (za novog, neprovjerenog korisnika PP) može se desiti da se čeka 1. u mjesecu ali ne narednog mjeseca nego mjesec nakon toga. Ali ako bi bio takav scenario, onda bi moralo da se svaka naredna transakcija dešava 1. u narednom mjesecu.

      Pozdrav

      • Nana says:

        ok…..znaci oni koji kupuju moraju imati PP account isto? Ja im dam moj pp mail i to je to ili ??

  41. Maxy21 says:

    Bila sam u Novoj Banci i rekli su da mi treba (za karticu) potvrda iz CIPSa i kopija licne karte, sto cu da zavrsim sutra. Nadam se da cu uspjeti dobiti i povezati Visa Electron karticu Nove Banke sa Paypalom, i napokon uspjesno podizati novac. Hvala na pomoci i javljam rezultate.😀

  42. Slavisa says:

    Postovanje,
    Sve pohvle za blog. Jedno kratko pitanje samo:
    Sve sam uredno podesio,verifikovao itd… pa me interesuju sljedece stvari:
    1. Da li postoji nacin da ja mogu da vidim koliko mi je novca raspolozivo na mojoj internet kartici i kako se to radi?
    2. Da li mogu da kazem da mi paypal ne prebacuje pare svakog prvog u mjesecu na moju karticu nego da to radim kad ja zelim i kako se to radi?
    3. Kada mi neko uplati novac da li je taj novac automatski vidljiv, tj da li ja sa tim novcem momentalno mogu da raspolazem, recimo da nesto kupujem ili da zatrazim da mi se prebaci na moju internet karticu?
    Hvala unaprijed

    • 1. My Account / Overview: PayPal balance – stanje PayPal naloga. Da bi koristili sredstva poterbno je da ta sredstva sa PayPal naloga budu na raču, dakle čekate automatiku (prvi u mjesecu) ili tražite skidanje novca.
      2.Ne znam kako se sprječava automatsko prebacivanje sredstava. Prebacivanje srestava: My Account / Withdraw pa stavka u OPtions: Withdraw payments to my Visa card issued in Bosnia and Herzegovina (postoji provizija)
      3. Taj novac će biti vidljiv na PayPal nalogu ali to nije dovoljno. Potrebno je da se sredstva prebace na račun da bi mogla da se koriste. Najbrži način korišćenja PayPal naloga je uplata na račun u banci. Čim novac legne na taj račun može se kupovati preko PayPal.

      Pozdrav

  43. zoran says:

    Poz mene interesuje posti je danas 1 u mjesecu i dobio sam e-mail poruku da mi je Available balance prebacen na moj bankovni racun medjutim ja imam i novac na Pending balance koji mi nije prebacen na racun pokusao sam da ga prebacim rucno preko Withdraw ali mi ne dozvoljava pa me interesuje sta je u pitanju i kako da podignem taj novac a sav novac mi je u februaro stigao na paypal

  44. nermin.muja@gmail.com says:

    Čestitke za blog, detaljna objašnjenja (neka i više puta ponovljena) za strpljenje i nadasve znanje koje evidentno posjedujete.
    Imam i ja jedno pitanje. Naime imam verifikovan Paypal račun, već sam plaćao ali i primio jednu isplatu na Paypal (još nisu sredstva prebačena na karticu). Nakon te prve uspješne uplate na moj Paypal račun, slijedeće dvije jednostavno izgleda Paypal nije prepoznao. Ljudi mi pošalju novac a Paypal te novce ne primi iz ne znam kojeg razloga. U čemu bi mogao biti problem? Tražio sam objašnjenje problema na Paypalu, forumima raznoraznim tražio ljude sa sličnim problemom ali uzalud. Unaprijed hvala na odgovoru. Pozdrav iz Bihaća.

    • Pročitatje moj drugi blog post na temu PayPal – http://wp.me/p1ts2q-6y.
      Da li ste kao primatelj aktivirali uslugu primanja novca (podnaslov: Aktiviranje primanja novca).
      Ako ste sve ovo odradili a i dalje ne primate novac, moje pitanje je kako ste sigurni da su baš vama poslali. Na koji način su slali novac, navođenjem vaše email adrese za koju je vezan PayPal nalog ili nešto drugo?

      • nermin.muja@gmail.com says:

        Pročitao sam i Vaš drugi blog. sve radnje koje tamo navodite sam prošao, čak mi je legla jedna uplata. Međutim problem se pojavio sa slijedeće dvije uplate koje dolaze sa stranica (nisu u pitanju uplate od strane fizičkih lica). Kad sam uočio problem obratio sam se pismenim putem a oni me opet upute na Paypal. Onda ja se obratim vama kao stručnom licu, nekako mi lakše nego samom Paypalu. Pokušao sam ponovo odraditi proces aktiviranja primanja novca kao što ste naznačili u blogu ali mi na dnu dijaloškog okvira piše naravno da će mi naplatiti 1,95$ a taj sam proces već jednom prošao. Ako sam već verifikovao račun onda nemam potrebe zasebno aktivirati opciju primanja novca, ili imam?

      • Slažem se da nema smisla dva puta aktivirati opciju primanja novca.
        S druge strane se mora razdvojiti proces verifikacije naloga na paypal i opcija primanja novca, što su dva odvojena procesa.
        Ne znam odgovor pošto je očigledno problem u primanju novca sa stranice.
        Možemo korespodenciju nastaviti preko privatnog maila.
        Pozdrav

      • Nermin says:

        Može naravno ako imate vremena i volje. Samo ja ne vidim nigdje kontakt mail🙂.

      • About stavka menija, pa email

      • Nermin says:

        Možda ja dobro ne vidim ali jedina mail adresa u “About-u” nije u funciji.

  45. Slađan says:

    Pozdrav Spaso
    Našao sam Vaš blog o PayPal-u i od srca Vam čestitam na želji da svima pomognete sa problemima na koje nailaze.Evo i ja sam danas naišao na probleme pa bi mi dobro došla Vaša pomoć.
    Danas sam zatražio isplate sa PTC sajtova Probux i Neobux na moj Paypal račun.
    Isplate mi nisu stigle a kada sam zatražio objašnjenje, dobio sam odgovor da je PayPal odbio transfer novca na moj račun.Račun je danas verifikovan i podesio sam opciju za primanje novca
    Možete li mi objasniti o čemu se radi.
    Mnogo osoba u Bosni i Hercegovini se žali na ovaj problem u posljednje vrijeme..
    Hvala na Vam na odgovoru

    • Da, prije par dana sam kontaktirao momka koji ima isti problem sa Neobux. Jedino rješenje problema je na liniji PayPal-Neobux. Morate kontaktirati i jedne i druge i biti uporni u tome, to daje rezultata. U čemu je stvarni problem, to stvarno ne znam.
      Pozdrav i srećna zarada

      • Nermin says:

        Upravo tako. Kod mene je recimo bila blokirana opcija primanja novca na Paypal (kako je došlo do toga ne znam, nisam dobio objašnjenje) i u tri navrata sam pisao Paypalu dok se nisu udostojili da pronađu i uklone problem. Sada je sve u redu. Dakle ovakav i slični problemi su isključivo do Paypala. Zahvaljujem se još jednom Spasi na pomoći oko rješavanja moga problema. Pozdrav.

  46. Slađan says:

    Pozdrav Spaso
    Hvala ti za savjet, poslušao sam ga.Na Neobux-u su mi uplatili novac i sada je u redu.
    Međutim na Probuxu i dalje imam problem.oni mi uporno tvrde da su poslali pare na moj PayPal račun ali pare nikako da dođu na račun.Pretpostavljam da je i ovdje problem do PayPala, pa bih te molio da mi daš neki link ili email adresu na koju bih se nekome direktno mogao obratiti u PayPalu.Do sada su mi slali samo poruke na koje ne mogu odgovoriti i koje se šalju automatski.
    Hvala za pomoć
    Slađan

  47. Nikkola says:

    Spaso, molim Te , kolika je provizija Nove banke kada se plaća nešto na preko PayPala?

    Na osnovu dokumenata koja su dostupna preko neta, vidim da Rajfajzen trazi 1,9 KM mjesecno za vodjenje kartice kojom mozes plaćati na netu, s tim da je otvaranje racuna besplatno, kao i da je besplatna svaka transakcija preko interneta??? Medjutim ne pise da li se placa dopuna racuna ili nesto drugo (po logici za to naplacuju one 2 marke, ali ko zna mozda imaju ,,skrivene” naknade tipa ,,po dopuni racuna toliko i toliko…”.. Hypo trazi 5 KM za otvaranje ,,poklon kartice”, ali ne dozvoljava njenu dopunu. Nema podataka da trazi naknadu po transakciji obavljenoj na internetu (u stvari u materijalu pise da su sva placanja bez naknade, sto bi onda znacilo kako u samoposluzi tako i na e-bay).
    Nova banka trazi naknadu od 1KM mjesecno za vodjenje racuna plus 10 KM za otvaranje racuna i izdavanje kartice. Ima jos kakvih skrivenih troskova? Ako sam dobro shvatio napisano o PayPalu i e-bay proizilazi da oni naplacuju i konverziju valute i prebacivanje sa svog ,,virtuelnog racuna” na racun banke odnosno korisnika (5%???) tako da banka ne bi trebala da naplacuje bilo sta. (Pretpostavljam da se ovih 5 ili koliko vec %, onda ,,dijeli” izmedju PayPala i banke, … ali to je druga prica …)

    • Zdravo
      Najispravnije je da se čuješ sa nekim od klijent menadžera banke za detalje. Ali kada smo već ovdje ternutna situacija u Novoj banci ad Banja Luka je sledeća:
      1. Račun za rad preko interneta (tip računa 85) – 1 KM mjesečno ako ima aktivnosti, ako nema 0 KM
      2. VISA Electron – 10 KM godišnja članarina
      3. 1% na originalni iznos transakcije za konverziju ukoliko je valuta plaćanja različita od domaće valute (KM)
      I ovo su svi troškovi za ovu karticu i ovaj tip računa.
      Pozdrav

      • Danijela says:

        Naišla sam sad na temu i svaka čast za blog. Upravo dolazim iz banke i tamo mi kažu da je nemoguće da na svoju platnu karticu Visa electron primam bilo kakve uplate iz inostranstva ili sa pp-a, da je to protivzakonito, jedino mogu da dobijem internet karticu pomoću koje mogu da kupujem preko interneta ali ne mogu da podižem novac. A ovdje vidim suprotno. Stvarno me to kopka jer ne bih voljela da se posije moram ganjati sa nekim tužbama ili nešto slično.

      • Ako je riječ o BH, onda to nije tačno. O kojoj banci je riječ, ako smijem da pitam. BH već izvjesno vrijeme ima mogućnost primanja novca. Banka nije ta koja treba da brine, nego poreska uprava jer bi po pravilu svaki prihod trebao da je oporezovan. Pozdrav

  48. Danijela says:

    U pitanju je NLB banka. Ništa onda, pokušaću u drugoj banci. Vama hvala na odgovoru.

  49. vasilije says:

    prije svega hvala na svim informacijama,ali jednu stvar ne razumjem,otvorio sam nalog na paypalu verifikovao ga visa karticom nove banke sve je ok,odradio stavku za primanje novca po vasim uputama sa bloga ali avaj,kad povucem novac sa dva sajta na kojim radim ljudi mi isplate ali novac na paypalu nevidim nigdje,evo vec dva dana,dali treba jos nesto uraditi da bih primio te uplate odnosno da ih vidim,jer tamo je jedina cifra 1.95$ koja je skinuta sa kartice prilikom verifikacije naloga,unaprjed hvala

    • Eventualno, da bi bili sigurni da ste aktivirali mogućnost za primanje novca, možete od nekoga tražiti da vam prebaci 5$ na vaš PayPal nalog. Takođe i vi njemu vratite 5$ pa ste na istom. Izgubićete malo na proviziji, ali ništa strašno. Na ovaj način ćete na obje strane imati aktiviranu uslugu primanja novca.
      Pozdrav

  50. Vasilije says:

    odlican blog,g. Spaso molio bih vas da mi objasnite situaciju.Prije 2 dana sam zatrazio prvu isplatu na paypal,znaci da primim novac,sve ja podeseno po vasem tutorijalu sa bloga i nalog je verifikovan visom nove banke,problem je u tome sto ja taj novac na paypalu posle 2 dana uopste nevidim,dali treba da prodje odredjeni period posto je prva isplata na moj nalog ili sta,usput novac mi je uplatio sajt iz USA,hvala unaprjed

    • Zdravo Vasilije
      Ukoliko se eventualno radi o zaradi putem usluge PayPerClick onda se zaista dešava to da postoji problem između firme koja vam vrši plaćanje i PayPal-a koji prima tu uplatu na vaš nalog. U svakom slučaju, potrebno je da kada se ulogujete u PayPal pogledate u sekciji My Account / Payments received da vidite vašu uplatu kao Payment From. Bitno je da uzmete datumski okvri kako bi se pojavila data transakcija. Ukoliko ni an bilo kom izvještaju za All activity ili Payments received ne vidite taj priliv, onda je definitivno problem na relaciji uplatilac-PayPal. Potrebno je da kontaktirate i jedne i druge kako bi problem bio riješen. Tek kada vidite priliv na PayPal, sledećeg prvog u mjesecu ili čak još jedan mjesec nakon toga će PAyPal prebaciti novac na račun za koji je vezana vaša VISA kartica i tek onda ćete moći raspolagati tim novcem.
      Pozdrav

  51. Buch Miodrag says:

    Sehr geehrte Damen und Herren,
    seit einige Jahre bin ich bei der Paypal angemeldet und benutze Paypal sehr gerne und sehr oft. Mich werde interrssieren: Beispiel: Ich möchte per Paypal an eine Person 100 € überweisen, was für Kriterien muß die Person haben bei der PayPal Anmeldung wenn man keine Visakart hat, reicht eine Devisen Konto oder einen Konto bei irgend eine Bank in Bosnien. Wenn dann die betroffene Person angemeldet ist welche unkoste kommen auf mich und die betroffene Person zu für diese 100€ ?

    In der Hoffnung das sie mir so schnell wie möglich antworten verbleibe ich

    Mit freundlichen Grüßen
    Miodrag Buch

    • Hi Miodrag
      I’ll answer to you on English. So, firstly, you have options in PayPal to send money to anyone who has email and nothing else (Send Payment/Send money). When you try this, you’ll sed what fees are for both options: I’m paying for goods or services or I’m sending money to family or friends).
      Of course, when person who received notification in email from PayPal who don’t have PayPal account would need to create PayPal account to receive that money. In Bosnia, it is only possible to withdraw funds by PayPal using payment cards (VISA, Mastercard). Receiving money on bank account is not possible (only if Link bank account in the U.S.).

      As for fees for 100€ you should try to Send money. Go to you PayPal account, use Send Payment in menu, and use Send money to input email, ammont and prefferede sending options (I’m paying for goods or services/I’m sending money to family or friends). Then you’ll see fees (it depends). If I choose second options, then I get: €3.75 EUR fee if you pay using your credit or debit card.
      Hope this help
      Spaso

  52. maxy21 says:

    Nakon 2 mjeseca cekanja, stigla je Visa Electron kartica Nove banke. E problem je sledeci, kada sam ukucala sve sto pise na Paypal – u, u pokusaju da ga verifikujem, pisalo mi je sledece :
    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer’s customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.
    KAko da kontaktiram taj Credit Card issuer service department Nove banke? Sad sam skroz zbunjena?!😦

  53. Svetlana says:

    Pozdrav,
    naidjoh na ovaj sajt i zaista je fantastican, sve pohvale!
    Planiram da otvorim taj famozni PP i imala sam mnoge nedoumice, i jos uvijek ih imam ali bar odlucih da odem u Reifeizen i otvorim tekuci i trazim karticu.
    Divno je naici na nekoga raspolozenog za objasnjenje!!!
    Hvala puno

  54. Emina Vukicevic says:

    Spaso,
    molim Vas da mi odgovorite i pomognete…naime registrovana sam na sve naše PTC stranice, otvorila PAYPLA i sve je ok, ali želim da otvorim Solid Trust Pay i ne ide. Kliknem na Sign up now i dobijem kućicu i formu koju treba da popunim, ali se ništa ne otvara. Da li je razlog što idem preko posao.hr a ja u BiH ili šta je već?

    Hvala puno i lp,
    Emina Vukičević

    • Na žaost zaista ne znam šta bi mogao biti problem. Probajte sa drugim Browserom (Internet explorer) a ako njega koristite onda neki drugi.

      Pozdrav

  55. dzan!ch says:

    Mogu li se maloljetnici prijaviti na Paypal , mislim da imaju Paypal racun !!
    Treba mi informacija HITNO !

  56. dzan!ch says:

    Mogu ja imati Debitnu katricu VISA Elektron , bio sam u Banci i rekli su mi da moze , mene samo interesuje , mogu li maloljetnici imati Paypal ..🙂 ?
    ODGOVOR !
    Pozdrav !

  57. dzan!ch says:

    ?

  58. Vedran says:

    pohvale za blog, meni se desilo sledece imao sam karticu NLB Razvojne banke za internet kupovinu i koristio je 2 god na ebay, sad sam aktivirao karticu od Nove Banke ali obicnu, i sa njom ne mogu da platim nista, a imam na racunu, da li moze sa obicnom visa karticom da placam(imam onaj 3cifreni broj nazad) ili moram vaditi za internet placanje karticu?
    i da sad mi se izbrisao racun na pp koji sam imao od NLB Razvojne banke?
    zasto se to desilo? Unaprijed hvala na odgovoru

    • Pozdrav
      Izvinjavam se zbog kasnog odgovora. Što se tiče proizvoda, radi se o istoj kartici iz pogleda PayPal (razlika je samo interno u banci, internet je vezana za poseban račun koji dopunjavate pa ste na taj način sigurni) te ne vidim razlog zašto “obična” VISA ne bi radila. Obična ovdje znači VISA Electron. Ne znam zašto bi vam se izbrisao račun od druge banke. Po meni je to jedino moguće ako ste vi inicirali tu akciju. Pozdrav

  59. pwaper says:

    Pozdrav, pohvale na postu i vrednim informacijama u komentarima..
    Nadam se skorom odgovoru na pitanje iako vidim da je post davno objavljen..
    Aktivirao sam preacivanje novca sa PP na Visa electron internet karticu koja je prije toga sve kako treba povezana sa PP.. Platio sam i 5$ ali proslo je vec 14 dana a novac jos nije stigao na karticu.. Sta da radim?

    • Uopšte nije problem. Za prvo dobijanje novca od PayPal mora malo da se sačeka. To je obično sledeći prvi u mjesecu kada oni rade prebacivanje (u najgorem slučaju +1 mjesec) a onda bi trebalo da vidite novac na računu negdje oko 5. u mjesecu (onda kada vaša banka dobije u fajlu podatke sa vašom transakcijom). Svako naredno prebacivanje novca je uvijek prvog u mjesecu.
      Pozdrav

  60. Pingback: PapPal: promjena konverzije valute | Spaso Lazarevic Blog

Comments are closed.